آخرین مطالب وبلاگ

vrt513

تفاوت ردیاب خودرو و موتور سیکلت در چیست؟

ردیاب های موتورسیکلت معمولا کوچکتر و فشرده تر هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در فضای محدود موجود در یک موتورسیکلت قرار بگیرند و اغلب به طور محتاطانه در چارچوب یا بدنه نصب می شوند. اما این موضوع بدین معنی نمی باشد که این ردیاب ها در خودرو قابل استفاده نمی باشد و یا بالعکس ردیاب ها بر اساس انتظاراتی که مشتری دارد قابل استفاده می باشد.

ادامه مطلب »
vrt513

چرا شرکت ها نیازمند مدیریت هوشمند ناوگان می باشند؟

دلایل زیادی وجود دارد که شرکت ها تمایل دارند تا ناوگان تحت شختیار خود را به صورت هوشمند مدیریت نمایند در اینجا به این موارد اشاره شده است. بهبود در ارائه خدمات به مشتریان یکی از بزرگترین مزایای سیستم های مدیریت هوشمند ناوگان می باشد.

ادامه مطلب »
vrt513

آیا ردیاب امنیت وسیله نقلیه من را تامین می کند؟

این قبیل سوالاتی است که افرد قبل از خرید ردیاب از خود می پرسند. تصمیم برای خرید ردیاب خودرو به نیازها و شرایط خاص شما بستگی دارد. در اینجا چند فاکتور برای تصمیم گیری در مورد خرید ردیاب خودرو وجود دارد

ادامه مطلب »
vrt513

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر؟

موارد  مختلفی وجود دارد که می تواند زنگ هشدار را به صدا درآورد. از دزدگیر می توان برای ترساندن دزد استفاده کرد. با این حال، اگر فاصله مالک خودرو با وسیله نقلیه زیاد باشد ، بعید است که بتواند به سرعت پاسخ دهد. اینجاست که دستگاه های ردیاب خودرو برای نجات وارد می شوند.

ادامه مطلب »
vrt513

ردیاب خودرو بخریم یا خیر؟

امروزه فناوری در همه ابعاد زندگی ما تاثیر گزاشته و به بهبود آن کمک کرده است و با ارائه انواع نرم افزار و سخت افزار زندگی را برا ما سهل و اسان تر کرده است. که میتوان ازمزایای ان به نفع خود و عزیزانمان بهره مند شد. یکی از بهترین دستاورد ها دستگاههای ردیاب می باشد.

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا